Capítulo 7: "SONS DE COMPOSTELA"

4 comentarios:

Dani dijo...

Hola a tódol@s "olleiros"!!!

Aquí deixo un capítulo novo de "Olladas".

Despois dunha serie de videos, nos que houbo un poco de todo, publico un novo capítulo que se vai achegando ó que pretende ser o proxecto "Olladas".

Este Sábado pasei a tarde en Compostela e aquí deixo a miña particular visión.

Quero agradecer a tódolos artistas que me permitiron que os gravase. Foi un auténtico pracer.

Espero que vos guste o resultado.

"Olladas" colle un novo rumbo.

Espero que vos guste.
Saúdos

Anónimo dijo...

daniii, estoy emocionadísima.... mi pequeño como ha evolucionado¡¡¡¡¡¡¡¡

raqueliña

Dani dijo...

jejeje, teño de quen aprender.

Miguel dijo...

Me gusta mucho el resultado de estas imágenes en combinación con la música. Me encanta sobre todo la escena de introducción... muy oscura y versátil.

Publicar un comentario